Odstąpienie od umowy
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROTY ZAKUPIONEGO PRODUKTU)
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu, tj. zwrot zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, z zastrzeżeniem pkt 3.
2. Klient odstępujący od umowy może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na formularzu, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu bądź złożyć jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
3. Odstąpienie od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami zewnętrznymi, powstałymi w trakcie przesyłki. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od listonosza należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Wówczas należy postępować zgodnie z pkt 9.
4. Odstąpienie od umowy i zwrot produktów żywnościowych, suplementów diety oraz kosmetyków w trybie określonym w pkt 1 nie przysługuje po otwarciu opakowania produktu.
5. Zwracany przez kupującego w trybie określonym w pkt 1 produkt powinien być dostarczony (odesłany) do Firmy HERBALFAN w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu (paragonem/fakturą), w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Koszty zwrotu zakupionego towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
7. Zwroty należy wysyłać na adres:
Pro Polis Tadeusz Hutyra
34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 108
8. Paczki ze zwrotami wysłane do firmy nie mogą mieć charakteru pobraniowego. Zwrot należności za zwrócony produkt wraz kosztami przesyłki poniesionymi przy zakupie, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez kupującego konto bankowe.
REKLAMACJE ZAKUPIONEGO PRODUKTU
9. Jeżeli doręczana przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, paczka jest mocno pognieciona, itp.) paczki nie należy przyjmować. Zostanie ona zwrócona do HERBALFAN w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów.
10. W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z umową, (np. niezgodności ilościowych lub przedmiotowych lub też wad jakościowych produktów) należy w pierwszej kolejności kontaktować się bezpośrednio z Firmą HERBALFAN telefonicznie pod numerem telefonu 887 887 405 lub mailowo sklep@herbalfan.pl.
11. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności należy odesłać na adres:
Pro Polis Tadeusz Hutyra
34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 108
12. Firma HERBALFAN ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Firmy HERBALFAN.
13. Jeżeli w ciągu 7 dni Firma HERBALFAN nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądania za uzasadnione. W tym przypadku Klient otrzyma pełnowartościowy produkt, a koszty jego dostawy ponosi Firma HERBALFAN, a w razie konieczności odesłania zakupionego towaru (po uzgodnieniu z Firmą HERBALFAN) klientowi zostaje zwrócony koszt przesyłki.